Siam@siam Design hotell

Ja vi har gjort värsta fyndet på ett hotell i Bangkok.
Det är alldeles nybyggt sedan 5 månader tillbaka och får toppbetyg av alla resenärer som bor där. Och det ligger superbra till med gångavstånd till ett av Bangkoks bästa shoppingcenter. Inte illa!!!
Och det bästa av allt är ändå priset 600 kr per natt och rum. Det blir 300 kr i var per natt. För denna fräschhet och lyx i Bangkok. Är supernöjd med att min älskling hittade på detta hotell. :-)

 
Hotellet


Rummen


Soldäck


Lobbyn

Kommentarer
Postat av: Linda

Verkar ju riktigt fräscht!

2007-03-14 @ 10:46:10
Postat av: M

Ja ibland är det tur att vi är internettomaner du o jag :) Nu kan jag gå hem o lägga mig på sängen ifall jag inte orkar med ditt shoppingtempo på 7 vånings-shoppingcentret MBK ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback