Hittat hem.....

Satt på balkongen nyss i solen och filosoferade lite.
Tänkte lite på hur jag skulle skriva om jag skulle skriva en bok om mitt liv.
Hur den skulle bli fylld med alla känslor man burit och bär på. Den största av dem alla SKAMEN, ja den skulle uppta mycket plats.
Men även om hur jag hittat rätt i livet och ÄNTLIGEN känner att jag hör hemma nånstans.
Ja för det gör jag verkligen nu.
Satt på balkongen och hade ett stort lugn inom mig. Ljuvligt!!!
Den där rastlösa och sökande Tina hon är borta.
Och det är en sån skön känsla att känna man har "hittat hem"..........

Kommentarer
Postat av: Linda

underbart att du hittat hem nu, för den känslan - den behöver du och är värd den!!

2007-03-15 @ 15:09:46
Postat av: Nathers

Glad för din skull, att du hittat hem :)

2007-03-17 @ 16:02:13
Postat av: Tina

Linda och Nathers///
Ja det är en underbart skön känsla som alla människor ska ha rätt till att känna. Älskar er!!!!

2007-03-19 @ 10:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback