Helgen

Ja som jag skrev tidigare så vart det en lååååångkväll/natt i lördags.
Vi hade ju bjudit hem Anders o Elisabeth och Perra o Karin på mat och schlagerkväll. med var även lilla Joel på 3 mån.
Vi började med att äta lite tacogratäng allihopa runt vårat lilla bord i köket. Det gick precis. *ler*
Sen intog vi sofforna och kikade på Melodifestivalen. Vi gjorde en egen liten tävling där vi skulle tippa Vinnaren, Tvåan, Trean och den som skulle komma Sist.
Vinsten var 20 kr från vardera person samt att vi hade en förlust "vinst" parvis. Det par som hade minst poäng skulle vara det par som fick anordna nästa fest. *ler* Och det vart Anders och Elisabeth.
Karin kamma hem den enskilda vinsten med ALLA rätt!!!
Jag kom som en god tvåa med endast ett fel... *ler*
1. The Ark (R)
2. Andreas Johnsson (R)
3. Sonja Aldén (F)
10. Tommy Nilsson (R)

Sen fortsatte kvällen med Guitar Hero. Vissa med mer tålamod än andra. Hehe...
Och efter det vart det såklart Singstar. Och det spelade lagvis tjejjerna mot killarna... Tjejjerna vann de flesta omgångarna.. =)
Men alla var såååå duktiga så och det bjöd på många härliga skratt.



Det mest konstiga den här kvällen var då vi testade ett "trick" med att lyfta en person med enbart två fingrar var och det var sååååå sjukt!!! Först var det svintugnt och efter att man gjort några grejjer ovanför personens huvud så kunde man sen lyfta personen jättehögt och hur lätt som helst. Jag vart riktigt chockad!!!! Hur är detta möjligt????

Klockan tickade på som aldrig förr och vips så var hon 3:30 och vi avslutade kvällen och gick och la oss mycket trötta och nöjda.

Gårdagen var en slappis dag. Men tog oss ut och gick på en liten promenad, men jag kände tyvärr av min rygg på en gång. Trist!!
Ska försöka mig på att jobba imorgon har jag tänkt iaf. Hoppas det kommer att gå bra.
Skulle till sjukgymnasten idag men hon var sjuk så jag fick en ny tid nästa måndag istället.
Känns som man levt på massa tabletter nu den här veckan. Urk!!

Idag så är det bara 8 dagar kvar innan vi ska åka. Panik!!! Haha....
Jag sydde om en bikini igår och packade lite smått... =)

Nu ska jag in i duschen här och sen gå upp på stan och träffa Malin och Hugo en sväng.




Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken kväll! Mysigt!!

2007-03-12 @ 12:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback