4 dagar kvar.....

Vaknade idag upp till en hyfsat bra rygg-dag.Lovely!!!

Vart ju sjukskriven fram tills vi åker till Thailand. Och hos sjukgymnasten sist fick jag ju genomgå en rent ut sagt hemsk behandling. Men den verkar iaf ha gett resultat. Så då kan jag ta det jag fick genomgå.
Men i onsdags och igår hade jag väldigt ont. Gårdagen var den hemskaste av alla dagar tror jag.
Jag hade riktigt ont i hela kroppen och framförallt i ryggen/benet.
Men idag känns det mycket bättre. Men helt bra är det ju inte. Men det är så att jag kan stå ut.

Nu har vi 4 dagar kvar tills vi far iväg...

Sandra och Patrik är i Indien nu dem. Underbart skönt för dem!!!!

Nu ska jag åter inta viloläge här......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback