Headache

Så vart man hemma från jobbet idag å då... Suck!!
Igår fick jag sån gräslig huvudvärk på jobbet på eftermiddagen och den vägrade släppa.. Varken alvedon eller mängder med vatten hjälpte. La mig direkt när jag kom hem, men sov inte så bra pga huvudvärken som så ihärdigt satt i hela natten och nu på morgonen när jag skulle upp.
Var bara att ringa nattpersonalen på jobbet och sjukskriva mig.
Somna sen om iaf och sov gott tills jag vart väckt av en liten tjej som stod utanför här och ropade på sin pappa. Minst 20 gr skrek hon - Pappa, innan han svarade henne. Och när han väl gjort det så börja hon ropa -Kom, minst 20 ggr. Så var man inte vaken tidigare så vart man då.
Den värsta huvudvärken är borta och har bara en smygande svag som jag mer än gärna står ut med om jag jämför med den jag haft.

Jag vet att jag haft så här en gång förut och då gav det inte sig heller förrens dan efter. Liksom nå migrän liknande.
Var väldigt stressigt på em igår på jobbet, dessutom var jag själv och så hade jag ju vart till tandläkaren och inte kunnat ätit ordentligt på länge. Så det var nog en kombination av allt det som utlöste huvudvärken.

Nåja nu är jag iaf på bättringsvägen så nog om det!!!

I helgen är jag iaf ledig och det ska bli skönt. Nu har man bara 6 arbetsdagar kvar tills semestern. Nice!!!
I helgen är det även Ockelbo marknad. Får se om man åker upp nått eller ej.
Oftast handlar man iaf bara tunnbröd, remmar och nån munk med sig hem.
Fast i år finns det nog mer saker att se på nu när man har radhus och allt. :-)

Dax för lite mer frukost här...



Kommentarer
Postat av: Viljartomine

Nice site, keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback