Det får inte vara sant...

Såg en rubrik idag på löpsedelarna på morgontidningen när jag skjutsade M till jobbet vid 8 imorse, den rubriken fick det att isa inom mig. Jag förstod direkt vem det handlade om. Det är så tragiskt om det är sant. Medhjälp till mord!!! Hur illa det kan gå för vissa i livet alltså. Jag är glad på ett vis att jag tog mig i kragen och tog mig ifrån det där livet jag levde förr. Annars vet man inte vad som hade hänt med mig.... *otäcka tanke*

Jag lider verkligen med min vän att allt blivit så här för henne. Ja för en gång i tiden så var hon faktiskt en väldigt nära vän och vi hade mycket roligt ihop. Men nu är vi ljusår ifrån varandra och dem liv vi lever. Och jag ska väl säga tack o lov för det för min egen del.

Hoppas verkligen inte att det är så illa som dem skriver. Jag blir så ledsen!!

Kommentarer
Postat av: Erlendjessica

Hi, very nice site! Good luck!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback