3 veckor till semestern!!!

Så var denna lediga helg förbi.
Vi höll oss på hemmaplan både lördag och söndag. Vi fick upp alla gardiner och fixade garderoberna våra bla.
I lördags grillade vi även lite gotta. Mums!! Vi vart dock trakasserade av en gråsparv som prompt skulle komma till bordet. Superdryg!!!
Planterade även lite blommor och lite ätbart som persilja och dill. Så nu får vi se om det behagar att växa upp nånting. *ler*
3 veckor kvar sen går jag på semester. Ska bli underbart skönt!!! Då får vi njuta ännu mer i vårt radhus. Och vid badstranden också såklart.. :-)
Känns lite mysko att gå och vara tjock på stranden i år. Men det är ju så det är när man är gravid. *ler*

Jag måste försöka komma iväg nåndag och inhandla lite mammakläder. Iaf ett par jeans som jag kan andas i och ett par shorts eller nått i den stilen. Svårt att hitta nå snyggt bara bland alla mammakläder som tyvärr ska va så himlans tantiga för det mesta. Men den som söker han finner heter det ju.
Om det är nån som får nys om nå snygga mammakläder så hojta gärna till!!!

Dax för frulle nummer två idag.... :-)

Kommentarer
Postat av: Okänd

Läste lite i din blogg och ser att du eftersöker icke tantiga mammakläder. Har du kollat på Exit? Ett tips bara :)

2007-06-18 @ 12:32:50
Postat av: thessan

Hej gumms du har du kikat på hm (internet) där finns det ju fina kläder annars kanske vi kan ta en shoppintur nästa vecka???kram

Postat av: Mia

Hej hopp!!
Grattis till magen!! :)
Kolla på HM. Har vare dit många turer nu med alla mina gravida vänner. Är sjukt många som ska ha i höst/vinter. Sen är ju modet så bra nu, finns så mycket som passar även om man är gravid.
Ni har verkligen en super mysig tid framför er.
Lycka till!!

2007-06-18 @ 14:07:04
URL: http://miasliv.blogg.se
Postat av: Nathers

Haha, frukost x 2 blev det också för mig, fast igår. :D Mysmage där.

2007-06-18 @ 15:36:08
Postat av: Mattias

Eftersom jag är kär i dig och en snäll kille så håller även jag på att göra mig tjock inför badstranden så att du inte ska känna dig ensam ;)

2007-06-19 @ 10:24:30
URL: http://jack71.blogspot.com/
Postat av: Tina

Okänd// Har Exit mammakläder?? Trodde det bara fanns barnkläder där. Ska genast kika där. :-)
Thessan// På internet var det mesta slut när jag kika. Typiskt!! Men ska in o kika på H&M idag före jobbet tänkte jag
Mia// Tack så mycket!! Ja jag ska in och kika på H&M idag tänkte jag. Oj är det så många som du känner som ska få barn i höst/vinter.. Kanske nån jag vet vem det är??
Nathers//Ja dem två frukostarna var verkligen behövliga för att överleva illamåendet. hihi!!
Mattias// Haha!! Du är allt tokig du.. ;-) Du ligger långt efter mig magmässigt vill jag bara påpeka... ;-)

2007-06-20 @ 08:39:52
URL: http://tiniwinisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback