Vila i frid

Fy vad livet är orättvist ibland.... :´-(

Min gamla klasskompis från småskolan och upp till 9:an har omkommit i en mc-olycka i förrgår.
Och som att det inte räckte med det så ska han och hans tjej få barn nu i november.
Ja ibland funderar man varför saker och ting händer. Vad var meningen med det här???

Han som alltid var så glad och rolig!!
Han var en riktig tjejtjusare som liten. *ler*
Mitt sista minne av han var den dagen då jag fick vattenplaning när jag skulle bromsa inför en rondell och kör rakt in i bilen framför... Ur den bilen kliver Anders av alla människor!!! Allt gick bra den gången som tur var....

Livet kan ta slut fortare än man tror så det gäller att ta vara på varje minut i livet....

Tänker på hans familj och gravida tjej....

Vila i frid Anders!!!!



Kommentarer
Postat av: Nathers

Livet är allt bra orättvist ibland :/

2007-07-13 @ 17:44:03
Postat av: Linda

verkligen tragiskt! :(

2007-07-13 @ 18:17:51
Postat av: Anonym

Fy vad hemskt .. :'/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback