Solig dag!!

Igår vakna man ju till en grå mulen dag. Bestämde mig för att ta en tur upp på stan och kika lite.
Skulle ta 10:30 bussen upp men upptäcker att den går inte sommartid så då var det bara att knata. Klädde mig i jeans och linne och kofta då det såg ut att va risk för regn.
Men efter ca 10 minuters promenad så sprack det upp och solen sken som bara den på en klarblå himmel tillsut.
Gissa vem som höll på att dö av värmeslag då??
Inhandla gardiner till sovrummet och en liten sovpåse till bebben. Sen hälsa jag på svärmor i affären hennes och där vart jag sen upphämtad av min älskling och vi gick och luncha ihop. Var mysigt!
Var kvar på stan tills ca 13:30 då Heidi och Vendela kom o hämta upp mig och vi åkte hem till mig.
Mumsade på jordgubbar ur landet och fikade sen glass med jordgubbar. Mums!!!

Det var en riktigt lyckad dag med en härlig sol!!



När M slutade jobbet så åkte vi in till Onoff och inhandlade ett högtalarsystem att ha vid tvn och en ny Singstar-skiva. Men inkopplandet av högtalarna gick inge bra då vi förmodligen fått fel sladd eller nått sånt.
Shit vad krångligt det är med kablar och ljud alltså. Jag stod som ett stort frågetecken när den körde igång sitt prat därinne på Onoff. Tur man är tjej sånna här gånger!!! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback