Helg??

Vakna imorse av att M klev upp och klockan var inte mer än 6, stackarn har svårt att sova tänkte jag. Vaknade igen nästa gång kl 7 och bestämde mig för att gå upp och gör min älskling lite sällskap men oj vad tomt det var härhemma då.. Hmmm?? Kom sen på ganska snart att det var ju en helt vanlig torsdag och inte helg. Haha!!!

Men men här sitter jag nu efter lite frukost i magen och tidningsläsning.
Kanske man tar sig en tupplur igen här strax så man orkar med dagen ordentligt.

Idag kommer förmodligen Heidi förbi en sväng. Hon har semester nu hon, trist med det dåliga vädret bara. Hoppas verkligen att vi får finare väder!!! 
Nu har jag bara 3 dagar kvar att jobba. Fredag-söndag....

Sen efter semestern så får vi se om jag lär gå ner i tid lite eller ej. Mitt bäcken blir ju tyvärr inge bättre utan snarare sämre. Men tack vare stödbältet så går det någelunda iaf på jobbet. Värst är det hemma när jag lägger mig i sängen och ska vända på mig. Det är riktigt jobbigt och ont gör det...

Näe nu ska jag nog upp o lägga mig i sängen och mysa lite till innan jag klär mig för dagen. :-)


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja lyssna på kroppen! Har ni möjlighet ekonomiskt att du går ner i tid så varför inte??
Hoppas du får en skön ledig dag yrfia! ;)

2007-07-05 @ 14:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback