Ett beslut

Sitter och funderar på hur jag ska göra med jobbet. Kan garantera redan nu att 100 % inte kommer att funka för mig. Och sist jag ringde och vela få komma till läkaren så sa ju hon som svara då att jag måste sjukskriva mig själv 7 dagar först innan jag får komma till nån läkare. Så jag kämpade ju på dem sista 2 veckorna före semestern.
Men bäckenet har ju inte blivit ett dugg bättre och fast jag har semester så känner jag av det väldigt och vad lär det då inte göra om jag ska jobba heltid. Pust!!
Jag gör nog som så att jag sjukskriver mig från och med imorgon så är dem ju så illa tvungen och ge mig en läkartid senast på tisdag/onsdag nästa vecka. Ja så får det bli!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ett bra beslut!

2007-08-01 @ 14:52:53
Postat av: Anna

Håller med, det låter som ett klokt beslut det där!
Puss å kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback