Cykelköp :-)

Igår köpte vi en ny cykel till mig på Team Sportia. En Sjösala "Västanvind". Den var nedsatt från 3995:- till 2995:- Så där gjorde vi ett kap. :-)
En rejäl cykel med korg i fram och ska vara bra den dagen jag tänker sätta på en barnsits därbak. Perfekt!!
Jag cyklade hem från stan igår med en mellanlandning på Prix.
Var ju meningen att jag skulle köpa en på Coop men den kommer ju aldrig och när den väl gör det tar den slut pang tjong. Så nu orkade vi inte vänta nå mer.

Idag tog jag även en tur upp på stan med cykeln och sen hem igen via Prix där jag handla lite mat till ikväll.
Mattias valde att gå och jobba idag då det inte skulle va så fint väder ändå. Fast solen har ju skinit hela dagen fram till ca 14 iaf och nu lite från och till... Men roligare att spara semesterdagarna till finare väder för han.. :-)

Idag ska vi hem till Mattias brorsa i Årsunda och gratta han i efterskott. Han har ju gått och fyllt 40 år han.. *ler*
Sen så får vi besök idag av Pelle och Anna-Linda. Det är Mattias kompis och hans tjej från Sthlm. Dem mellanlandar härhemma hos oss efter att ha vart uppe i Hudiksvall några dagar.
Så det blir tacogratäng ikväll och lite Buzz antar jag.. :-)

Så imorgon hoppas vi på en stor sol så vi kan åka till Strandbaden och mysa lite. :-)
Sen ska vi nog även på radhusvisning jag o Mattias. Ja inte för våran skull utanför att kolla åt svärmor.
Vi flyttar inge mer i första taget här inte. Hihi!!!



Kommentarer
Postat av: Anna

Så du har gått å köpt dig en rejäl cykel nu, va kul!!!

Postat av: Joachimmarita

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.

2008-10-02 @ 13:09:52
URL: http://joachimmarita.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback