Jobbigt med barn.. *ler*

I natt må ni tro har jag inte fått sovit mycket. Jag fick nämligen barn i natt. En liten flicka som hette Maja fick jag på mitt ansvar. *ler*
Såååå söt så verkligen men ack så hungrig. Det var ett evigt ammande. Varannan timme om inte mer.
Ja nu var ju det här bara en dröm då förstårs.  Men jag var såååå trött i drömmen och sen när jag tillika vart väckt av plogen imorse kl 5 två ggr så vart det än mer jobbigt.. Hihi!!

Sa till Mattias imorse att jag skulle ringa och sjukanmäla mig för att jag lär vara hemma och vara mammaledig istället... *blink*

Ja se drömmar!!!

Annars så går det ganska så bra med mitt icke-ätande av sötsaker. Men Oj vad jag längtar tills på lördag. =)
Nu har jag en potatis och kasslergratäng står i ugnen. Inväntar nog Mr M som är på träning så får jag sällskap till maten.

61 dagar kvar  ;-D








Kommentarer
Postat av: M

Kan hålla med om det är jobbigt med dröm-barn för du märkte väl hur trött jag var igår kväll? ;)

Postat av: Tina

M// Hehe. sötis!!!

2007-01-19 @ 19:19:11
URL: http://tiniwinisen.blogg.se
Postat av: Linda

Vad knasigt man drömmer ibland.... du har mycket konstigheter för dig om nätterna i sömnen. De har du alltid haft :)

2007-01-20 @ 17:28:12
Postat av: Sanna

Vilken söt blogg! Fnissade lite här på jobbet om dina mammadrömmar :)

2007-01-21 @ 16:14:00
URL: http://gwanii.blogg.se
Postat av: Tina

Sanna// Vad roligt att du hitta in till mig.. :)
Ska genast besöka din sida också!!

2007-01-22 @ 16:06:47
URL: http://tiniwinisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback