Rockstjärnor

Min helg har varit lugn och skön och helt underbar!!!

I fredags så myste jag o M hela kvällen på tu man hand. *ler*
Vi fick hem Playstationet också så vi spelade en hel del Guitar Hero 2. Var riktigt roligt!!
Man kände sig som en rockstjärna dem gånger det gick riktigt bra... =)

I lördags  så var det däremot dax för storstädning av hela lägenheten. Sagt och gjort!! Vart så fint härhemma efteråt...
Vi spelade en del Guitar Hero också såklart och så kom Syrran o Jerker och hälsade på.
Så jag hade passat på att baka en sockerkaka till dem. Var roligt att ses verkligen!!!
Senare på kvällen så kom min andra älskade lillesyster och hälsa på en stund innan hon skulle vidare och träffa sina vänner hä i Sandviken.
Var skönt att ses då man inte ses så ofta nuförtiden.....
Kikade på Melodifestivalen såklart och det var väl inte direkt några jättehöjdar låtar med igår. Men The Ark var klart bäst.

Apporopå Melodifestivalen så kanske jag ska få gå på det när dem kommer till Gävle. =)
Skulle vara jätteskoj!!!

Idag har jag o M kommit fram till att det blir nog så att vi tar tåget till och från Arlanda. Det kostade inte mer än ca 300 kr var tur o retur om vi bokar i tid.
Så det blir nog till att vi bokar det nu i dagarna här.....
Sen så har en av M:s kompisar precis åkt till Thailand så det ska bli kul att följa dem på deras resedagbok då dem ska bo på ett av dem hotellen vi funderar på...

Näe nu ska jag ta och slappa vidare här......Så skönt såååååå!!!!

Kommentarer
Postat av: Nathers

Tack för den lilla timmen jag fick igår i alla fall! Det var mysigt :) Puss!

2007-02-11 @ 14:46:24
Postat av: Tiniusanne

really good site!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback