Resan

Nu är det mycket som ska fixas helt plötsligt innan resan. 26 dagar kvar nu innan det är dax att lyfta mot varmare breddgrader.
Kan inte riktigt fatta än att jag verkligen ska åka till mitt paradis. Ett resemål som varit mitt drömresemål läääänge.. och snart är jag på väg. Hihi!!!!

Resan är betald och tågbiljetterna betalade.
Idag ringde jag och fixa förhoppningsvis bra platser på planet... =)
Och häromdagen så bokade vi vårat första hotell...

Så i Kata Beach ska vi bo på detta hotell:

Kata Sea Breeze
Har ett deluxe rum med poolanslutning, dvs en egen stege ner till poolen direkt från våran uteplats. Lyxigt värre!!!


   


Annika bodde även på det här hotellet när hon var i Thailand och det ska bli roligt att få komma hit och se hur det var hon hade det....


Nu är vi på jakt efter bra hotell på Phi Phi. Nån som har nått bra tips????
Vi är lite osäkra på om vi ska lyxa till det rejält eller om vi ska ta standard men ändå med lite lyx....
Man kommer nog mestadels vara vid stranden iaf eller ute på nån härlig ö och solar och badar.
Vi måste bestämma oss ganska snart då efterfrågan är väldigt stor på Phi Phi.... Pust!!!

26 dagar kvar.....



Kommentarer
Postat av: Linda

Skulle inte valt så mycket lyx personligen på alla hotell när man ändå är ute mesta delen av den vakna tiden. Får jag plats i resväskan sen?! Vill också med! Ha ha!

2007-02-22 @ 18:34:14
Postat av: M

Nä det är svårt det där och speciellt när man heter Mattias o Tina o båda har beslutsångest :) Nackdelen om vi bor för billigt är ju att man får äckliga badrum och förmodligen får dela rum med mindre roliga djur som inte ens delar betalningen :)

Postat av: Sondrelotta

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...

2008-05-27 @ 13:44:48
URL: http://sondrelotta.iblog.co.th

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback