Melodifestivalen imorgon

I helgen är det jobba som gäller!!!
MEN jag har turen att få gå på deltävlingen till Melodifestivalen här i GävleLördag. Min svärmor fick biljetter när hon fyllde och nu ville hon bjuda med mig. Det ska bli SUPER skoj!!!

Detta är artisterna och deras låtar:

Andreas Johnson - A Little Bit Of Love

Sarah Dawn Finer - I Remember Love

Verona - La musica

After Dark - (Åh) När ni tar saken i egna händer

Caroline af Ugglas - Tror på dig

Emilè Azar - Vi hade nåt

Sanna Nielsen - Vågar du, vågar jag

Magnus Uggla - För Kung Och Fosterland


Så nu får ni sätta er och kika på och se om ni lyckas se mig nånstans där i vimlet... *ler*

Kl 20.00-21.30 i  SVT1

 


Nu har jag precis slingat håret och ska strax ta och äta lite när älsklingen kommer hem på lunch. Sen så ska jag ta och åka och jobba.
Ha en skön fredags kväll!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Måhaha, jag har inte tid o glo på Mello - jag är ju på kryssning då med tjejgänget! Ha så skoj!

2007-02-23 @ 15:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback