John Blund sviker

Ja så var min ledig dag förbi.....
Lyckades med min två uppgifter jaghade under dagen och det var att diska och att boka tågbiljetter.
Och jag klara av båd två smärtfritt... :-)
Diska var ju år o dar sen jag gjorde. Det har blivit M:s uppgift då jag lagar maten istället. En bra lösning!!!

Posten kom precis och där låg även tågbiljetterna som jag bestä'llde igår....!!!!.. Snacka om snabb leverans.. Haha!!!

Jag har sovit så dåligt nu 5 nätter på raken här.... har vaknat till flera gånger under natten och sen vid ca 5 alla nätter har jag vaknat och inte kunnat somna om på en gång, utan har fått legat vaken till klockan närmat sig 6 innan John Blund tagit mig med igen.
Det har varit grymt jobbigt de dagar jag skulle upp kl 6:15.
När jag "fått" sovit så har det ju inte vart lika panik att somna om igen.
Tänkte om det kanske beror på att jag lagt mig för tidigt på kvällarna, fast igår så somna jag ju inte förrens närmare kl 00 så det är beror nog inte på det... Kanske har det vart fullmåne i vårat sovrum bara??? *ler*
Jag har nästan aldrig haft sömnproblem. Oftast sover jag hela natten rakt igenom utan att vakna till en endaste gång. Så när det inte blir så så blir man ju brydd.... Jag ska kanske inte klaga så mycket för det finns dem som har det värre än mig....
Nåja hoppas jag får sova normalt i natt iaf....

Nu är det dax att klä på sig lite här och göra mig redo för en kväll på jobbet...

So long!!!

Kommentarer
Postat av: M

Hoppas din sömn snart blir normal så man slipper bli väckt av att du ligger o krafsar mig i huvudet eller nåt varje natt ;)

Postat av: Malin

resfeber redan kanske!!! Kram från oss

2007-02-18 @ 17:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback