28 dagar kvar

Ja så var långhelgen jobbad och klar... Tröttsamt och helt slut i benen på söndag kväll. Puh!!
Var ledig igår måndag men var mest trött hela dagen lång kändes det som.

Åkte iaf in till Anna och hälsa på strax efter lunch. Fick lite tårta och kakor då hon fyllde år i lördags. Mums!!
Satt och prata en massa och sen tog vi oss in till Köpis och Ikea och kika lite granna.
Och som vanligt får jag ju inte shoppa då... Haha!!!

Men nu så är det ju inet så långt kvar heller tills vi åker.... 28 dagar bara... Wihoooo!!!
Och då får jag shoppa en massa istället om jag vill det... *ler*

Igår gjorde vi en del förfrågningar på olika hotell i Kata beach och imorse 4:30 fick vi svar från ett via sms.. Haha!!!
Som det ser ut så verkar det som att vi ska kunna få det hotell vi helst vill ha.  :-)




Jag är sååååååå kär...
*trallar*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så glad för din skull:).....vill oxå åka men vi kikar så kanske till nästa vinter men boka nu hoppas:)....så man kan göra en rejäl resa....ledig imorron????kram

Postat av: Linda

Nu kommer dessa 4 veckor gå tokfort! :D

2007-02-21 @ 14:04:59
Postat av: Car Games

Great site!!!

2010-01-13 @ 10:55:08
URL: http://car-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback