2 dagar kvar

Ja så lite är det kvar innan våran Bebis har fått sitt BF-datum. Men jag tror att det dröjjer lite mer än så faktiskt innan våran Älskling vill komma ut till oss...

Så vad har hänt sen sist då??
I fredags hade vi myskväll med IDOL och tacos. Och Marie Picasso tog hem rubb och stubb i finalen. Men det var riktigt jämt mellan henne och Amanda. Tyckte att båda var värdiga vinnare fast på olika vis. :-)

Resterande helgen var vi bara hemma. M var och spela innebandymatch på lördagen och sen kolla vi på Brynäs-Timrå på kvällen. Hejja Brynäs!!!
Söndagen var en slappdag, fast lite nytta gjorde vi allt... Jag gjorde lite mer knäck och M bakade pepparkakor, vilket han tröttnade på ganska fort.. *ler*

 

Igår måndag så kom syster Linda hit och hälsa på. Vi tog en tripp till Köpis och inhandla lite julklappar och åt mat på IKEA bla. Det var trevligt!!
Tror att det var sista gången jag var iväg till köpis på shoppingtur innan Bebben kommer. Tror jag iaf.. :-)




Kommentarer
Postat av: anki.

hihi ja, jag var jätterädd i slutet där att vattnet skulle gå om man var typ på Köpis =)

tänkte jag skulle säga lycka till nu när det är så nära...man vet ju aldrig!!!

Postat av: Tina

anki// ja tanken har ju slagit en att det kan ske men jag tror inte det är så troligt.. :-D
Tackar så mkt, även fast jag känner på mig att Bebben stannar ett tag till i magen...

2007-12-11 @ 10:33:13
URL: http://tiniwinisen.blogg.se
Postat av: Nathers

Mys med pepparkaksbak och sådant, och snart är bebben här, längtar :))

Men själv har man åkt på lunginflammation, så jag går på antibiotika och ligger mest i sängen hela dagarna.

Så pepparkak/knäckbak lät ju mycket mycket trevligare :)

2007-12-11 @ 16:47:07
Postat av: Linda

Ja nu får bebbe ta o komma så du vågar dig ut o shoppa igen sen *s*

2007-12-12 @ 08:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback