Hemgång

Igår gick det inte alls nå bra att jobba. Fick jätteont inne hos en pensionär så jag skrek rakt ut. Och då var det absolut inge superansträngande jag gjorde... :-(
Så jag bestämde mig där och då att nu får det vara nog. Så nu har jag gått hem på heltid from idag.
Ringde nyss rådgivningen på HC och dem sa att jag fick återkomma på måndag så skulle jag få en ny tid till min läkare för en ny bedömning. Segt värre!!!

Men idag får jag iaf komma till sjukgymnast här i Sandviken på Balkefors, och jag hoppas verkligen att jag får en bra som är väldigt kunnig och förstående och att jag kanske tom får börja på vattengympa... :-)

Ska försöka få tag på min chef också så hon kan faxa in ett intyg på min årsinkomt och årsarbetstid till försäkringskassan... Får se hur lätt det kommer att bli... Vet att hon inte kommer förrens om 1½ vecka till jobbet... Pust!!


Kommentarer
Postat av: sara

åhhh, stackare. Det sista man vill är ju att ha ont... hoppas du får vara hemma o vila upp dig och att det onda går över!

Postat av: Niklaskaia

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2009-06-24 @ 09:14:34
URL: http://niklaskaia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback