Bortrövad

Ja så vad har nu hänt sen sist??

Jag har ju börjat jobbat igen, fast bara 50%. Men det är inte så bara och bara lär jag ju säga. Det är nog ganska precis vad jag klarar av. Har grymt ont på kvällarna när jag lägger mig i sängen efter att jag jobbat och även på natten om jag vaknar till.
Ska ringa till Balkefors här i Sandviken istället och förhoppningvis få komma dit och träna istället. Tiderna krockade så mkt där i Gävle nu när jag går halvtid och det gick inte att ändra på tyvärr...
Så enligt min sjukgymnast så ska min remiss bara kunna förflyttas till Balkefors istället. *hoppas*

Sen så har det ju varit Cityfesten i Gävle och var in en sväng på lördagen. Var först på fest hos Sandra o Patric och sen gick jag o M ner på stan och kolla. Var supermkt folk men inte så värst mkt stånd lär jag ju säga. Mötte upp Natha som skulle sova hos oss för att vi skulle ha möhippa för min andra lillesyster på söndagen.

Möhippan var helt suverän då min syster inte anat ett dugg att hon skulle få en hippa.. Hihi!!
Minen på henne när hon öppnade dörren (och stängde igen den lika fort) kommer jag alltid att minnas... *ler stort*
Vi gjorde en möhippa "light" då Linda är nyoperade och inte har så mkt krafter pga värken.
Vi rövade bort henne med ögonbindel på till dalahästen och knäppte lite kort innan vi for vidare mot Hedemora och bowlingdax. Tyvärr kom L sist... hihi!!
Sen åkte vi och käka lite mat innan vi for hemåt för en vilopaus. Men sen var orken slut för den blivande bruden så vi kände att det räckte så... Vart en lyckad dag iaf med många skratt.. :-)))



Bowling-bruden


På väg att fly???

Nu ska jag ta och klä på mig lite här och bege mig upp mot stan på cykel och uträtta lite ärenden innan jobbet kallar kl 16...




 

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHHA! Ja fy fanken va blåst man får vara, inte en tanke på en kommande möhippa. Så minen var väl därefter ;) Tack iallafall, era tokar :D Fan va snygg jag var förresten! HAHAHAHA!

2007-08-17 @ 13:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback