What???

Är snart en vecka sen vi kom hem från Thailand nu. Tiden går fort!! Och färgen är så gott som borta känns det som. Trist!!
Fast nu är det ju inte bara brännan som är allt med att vara utomlands. Har ju fått chansen att sett en massa. Underbara stränder och härligt badvatten. Sådär turkost som jag drömt om att det ska vara. :-)
God billig mat och billig rolig shopping!!! Ja jag har verkligen varit i paradiset nu. Trist var att vi åkte på magsjuka och vart väldigt klena i flera dagar men vi klara av det å.
Jag längtar tillbaka en hel del iaf. Men det roliga tar ju slut nångång och vardagen tar vid.

Men inte ska man gräma sig för det. Nu är det mycket roligt som händer här framöver härhemma också så.
Våren är ju här och snart står det inte på förrens sommaren knackar på.
Har tagit semester vecka 28-32. Ev att jag tar bort sista veckan och spar dem dagarna till en utomlandsresa i höst. När man längtar som mest efter solen igen. Men vi får se som sagt.

I helgen ska det bli kanonväder och då längtar man en del efter att INTE bo i lägenhet. Vi håller våra ögon och öron öppna efter ett passande boende. Måste inte prompt vara ett radhus på en gång utan vi kan gärna mellanlanda i en 3:a el 4:a med uteplats eller tillgång till trädgård.
Men det verkar vara svårt. Var ju en annons ute samma vecka som vi kom hem men vi hann inte på den innan den var uthyrd. Trist!!!

Ryggen min var ganska snäll i Thailand men ej helt bra då jag vart superstel i vissa lägen. På jobbet har det gått hyfsat bra i helgen och så men idag så högg det till rejält när jag var inne hos en pensionär. Och när jag packade upp varor som kommit så trilskades det hela tiden. Har ringt till sjukgymnasten igen så dem ska ringa upp. SÅ jäkla drygt när ryggen inte är helt 100.
Kan ju inte gå hemma heller bara. Då blir man ju tokig och fattig!!
Nåja hoppas dem kan hjälpa mig bra på rehab nu iaf.

Dax att mysa framför tvn lite nu!!!





Kommentarer
Postat av: Troyellinor

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback