Sängläge

Igår fick jag gå hem från jobbet vid 19 pga ryggen. Så jäkla drygt att man inte kan jobba normalt utan att få känning på en gång. Så idag är jag också hemma och glad för det är jag idag då det även är lite annat idag som gör att jag annars hade behövt gått hem från jobbet.
Och ute som det är så fint väder idag. Suck!!
Satt på balkongen en sväng som snabbast idag när jag skulle få i mig lite mat.
Har mest legat i sängen idag, min stegräknare visar nu 869 steg så bara det säger ju hur mkt jag gått idag. Haha!!

Anna ska komma förbi en sväng idag på eftermiddagen och kika på lite bilder och så från resan. Ska bli kul att ses!!

Nu ska jag åter till sängen här och hämta lite krafter. Ha en underbar dag ute i solen ni som kan det.
So long!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback