Tina-kvällar

Igår hade jag en Tina-kväll hemma i sandviken då M var och kika på fotboll i Gävle.
Åt lite mat och plocka upp en del saker som jag hade haft med mig. Fastnade en stund på Tradera innan jag la mig i soffan och myste framför tvn.
M kom hem och var kall som en isbit. Brrr!!

Imorse vaknade vi före klockan och låg och myste o prata lite innan det var dax att kliva upp och möta en ny dag.
Jag styrde min bil mot Gävle o Förflyttningsutbildningen. Idag skratta vi en hel del och det var närkontakt av högsta grad. En tjej knäade mig mitt mellan benen och det gjorde lite ont lär jag säga. Så hoppas man inte får nå blåmärke där.. *ler*
Vid 11:30 så var kursen slut för den här gången,
och jag åkte o tanka bilen och åkte sen till Ica Maxi en sväng och kikade på ett par skor som jag sett där, men dem var inge bra på.
Köpte mig en baguette med tonfiskröra och så hem å åt upp den och här är jag nu.
Väntar på att klockan ska bli 14 så ska jag gå o jobba. Ska på utvecklingssamtal idag också. Inte precis det jag vill idag, men men...
Slutar iaf 20 idag. Skönt!!!

Det blir nog en Tina-kväll idag också. M ska kanske på hockey ikväll. Ja han är en riktig sportkille. Men det är ju skönt att han gillar nått så "ofarligt" som det iaf då. Värre vore ju om han älskade att åka fort på MC eller cross. Då skulle man ju gå och vara lite orolig varje gång att det skulle hända nått.

Imorgon är det dax för det jag gått o väntat på i mer än 6 månader. Min gyn-tid.
Ja det låter knasigt att längta till gyn kanske, men så är fallet iaf. Och det skulle nog många med mig göra om dem vart i samma sits.
Näe nu ska jag gå o kika på utvecklingssamtalspappret.

Ha en skön höstdag!!!


Kommentarer
Postat av: M

Hmm ja jag erkänner att jag är lite sportig men tänk vad bra det är för då hinner du aldrig tröttna på mig snygging! ;) Hoppas utvecklingssamtalet gick bra!

stora kramar /M

Postat av: Linda

Gött med lite "Tina-kvällar", sånna kan man behöva emellanåt.

2006-09-26 @ 19:04:06
Postat av: Tina

M // Dig tröttnar jag inte på i första taget inte.. ;-)

Linda // Ja det är skönt med sånna kvällar ibland. Då man bara är.. :-)

2006-09-26 @ 21:49:58
Postat av: Nathers

*skratt* Ja, hoppas du inte får blåmärke där i alla fall! Haha

2006-09-27 @ 12:50:23
Postat av: Bilalnikita

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2010-04-06 @ 11:24:10
URL: http://bilalnikita.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback