Tiden finns inte till allt..

Länge sen nu som jag skrev. Men tiden den rinner iväg ibland och man har inte tid för allt som man vill.

Den här veckan så känns det som att jag o Mattias bara sovit ihop typ. Det blir så när båda tränar och på olika tider.
Sen har jobbet tagit upp en del av tiden också och så har jag försökt att packa undan lite därhemma och tagit till Sandviken. Så nu sakta men säkert börjar lägenheten i sandviken även fyllas med mina grejjer. Och det blir ju lite rörigt här innan allt hittat sin plats.

Så i torsdags så tränade jag boxercise med Sandra och kollade även på bilen som krånglar. Den verka läcka styrservoolja eller nått åt det hållet. Fyllde iaf på i behållaren så får vi se nudå hur länge det finns kvar i den.

I fredags så gick jag o Anna ner på stan en sväng. Tiden rann i väg där också och vi hann inte gå i alla affärer, men hann med det viktigaste iaf. Anna hitta present åt Hjalle som fyllde år och jag hitta ett par vinterskor. 500 kr bara. Perfekt!!
Sen så var det hem o byta om till träningskläder då jag skulle på ett spinningpass. Det var jobbet som ordnat gratis prova-på-pass för oss. Och det är väl klart att man ska gå då om man kan. Tyvärr vart vi bara 4 stycken av 56 som jobbar där. Lite dålig uppslutning lär jag ju säga.
Passet var iaf väldigt bra och jobbigt. *ler*
Och det känns idag. Träningsvärk har man i benen o rumpan. Men man ska väl känna att man lever också. hihi!!

Imorse så vakna jag o Mattias strax före 6 och låg o prata om en massa. M klev upp efter en stund o jag somna om o sov vidare till 9.
Klev upp o åt frukost och sen började vi plocka en massa och M:s bror kom hit och vi plockade ur förrådet nere i källaren och åkte iväg på återvinningen med det. Så nu är det skräpfritt därnere. =)
Mattias är på fotbollskväll med killkompisarna hans och jag passar på att slappa lite härhemma. Så skönt så!!!
Sandra ska ha fest ikväll och jag funderade ett tag om jag skulle åka dit o parta med dem och gå ut på krogen. Men jag känner mig inte riktigt uppladdad för det tyvärr. Men det skulle ha vart skoj om jag hade haft orken. Men det kommer väl fler ggr.
Ska väl iaf ta o hoppa in i duschen här nu tänkte jag...



Kommentarer
Postat av: Super Mario News

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback