Skön dag...

Kan morgonen börja bättre??
Vakna av att min telefon ringer o i andra ändan är min M.. *glad*
Hade beställt väckning då jag glömt min mobilladdare i sandviken och batteriet är inte det bästa.

Ja i natt har jag sovit i Gävle. Jobbade till 21:15 igår o idag ska en tjej komma o kolla på lägenheten så jag vela plocka undan lite i min flyttröra.
Det blir så tomt o sova själv när man nu har blivit så van att sova med M.
Fast iofs så har jag ju legat på en 80 cm bred luftmadrass inatt så sådär värst mkt utrymme har jag ju inte haft... *ler*

Idag ska jag börja min arbetsdag med att gå på Lyftteknik-utbildning. Ganska skönt o få komma ifrån sådär ett tag. Den håller på ända till 11:30 dessutom.. sen ska jag tillbaka o jobba till max kl 15.. Nice!!
Imorgon så ska vi ha möte med jobbet uppe i Hemlingby mellan 10-14. Så före det ska jag jobba 6:45- ca 9:30. Så det blir också en skön dag... =))

Efter jobbet idag så ska jag o Sandra gå på Boxercise. Ska bli skönt att få komma i gång igen med nånting. Men befarar att det kommer att vara superjobbigt. Man har ju noll kondis nuförtiden. Puh!!
Men det ska banne mig gå!!!

Nu är det dax för att göra sig klar här o ta bilen o leta på stället jag ska vara på idag.

So long!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback