Förbudet råder än...

Ja idag så vakna man med Röda damen på besök. Så trist att få henne på besök!!!
Men vad gör man?? Bara att se glad ut ändå... Det förklarar ju även min knepiga dag jag hade i söndags. Shit vad man kan känna av sånt där. Helt otroligt egentligen!!!

I dag har det vart sjukhusbesök med ögat igen och det gick bra. Men linsförbud en vecka till minst. Svullnaden hade gått ner väldigt bra men inte helt. Så det var ju skönt det iaf då.. =)

Tog mig sen en promenad hem till Sätra o hälsa på Heidi. Hjälpte henne med datorn medans Vendela sov. Fick lunch där och åt tjockpannkaka med bacon i. Mums!!
Sen lekte jag lite med Vendela och kasta lite boll o läste bok med henne.
Fick äran att klä på henne nya kläder, det var bara jag som dög åt henne idag. *ler*
Hon är så mysig nu så det är helt otroligt!!
Sen fick jag skjuts hem av dem och så följde dem med in en sväng och Vendela "städade" åt mig hon. Hihi!! Vi gick iväg till affären en sväng och då var det bara mig hon vela hålla i handen när vi gick över gatan. Lilltjejjen där!!!

Sen så har jag grejjat en del härhemma. Ja jag vart kvar i Gävle en natt till så slipper jag åka så mkt buss fram o tebax nu när jag inte kan köra bil.
Har passat på att tömt vitrinskåpet och lindat in alla glas i tidningspapper, alltid en början. =)

Och jag är såååå kär!! Saknar min prins!!!!  *love*




Kommentarer
Postat av: Linusmiriam

Cool site ... I like it :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback