Fixa o dona

Ja bullar vart det då bakade igår. Sen att dem vart mer eller mindre brända är ju en annan femma. Men faktiskt så smaka dem bra trots allt.
En lite irriterad Tina vart resultatet iaf efter bullbaket och den konstiga ugnen.
Ja lätt å skylla på ugnen va?? Men så är faktiskt fallet. Den lever sitt eget liv ibland. Grrrr!!!
Fast jag fasar lite för att en del av bullarna "mystiskt " kan ha försvunnit ur frysen idag... *ler*

Hade en "sådär dag " igår. Kände mig totalt utömd på all energi. Undrar vart den höll hus?
Men solen i mitt liv lyckas alltid få mig att må så bra jag bara kan för tillfället och det är jag glad för.
Han är verkligen toppen!!

Idag så har jag jobbat och M skjutsa in mig till jobbet. Jättesnällt verkligen!!
På jobbet så gick det bra iaf. Skönt!
Sluta vid 15 idag och sen var det bara hem o grejja o fixa med en massa. Har ju en del att göra härhemma innan jag flyttar till S-viken för gott.  =))

Har rensat ur en massa kläder och bland gardinerna. Så nu känns det väldigt oredigt härhemma. Puh!!!!
Men man lär ju börja nånstans.
Ska göra en låda också med massa onödiga prylar som jag kan ge bort till det där katthemmets Loppis. Så kanske dem kan komma till nytta nån annanstans. *ler*

I morgonbitti är det dax för återbesök på Ögonmottagningen. Och jag hoppas på att det ser lika bra ut som det känns.
Och förhoppningsvis så kanske jag kan få börja använda linserna lite smått igen.
Ja iaf på ena ögat kanske.
Är ganska drygt att gå o se så här dåligt lär jag ju säga.
Fast lika bäst att lyda så man inte går o blir blind eller nått sånt otäckt...

I kväll/natt så sover jag ju i Gävle och det innebär att jag får sova ensammen. Hua!! Nu när man är så van att sova ihop med Mattias. *sakna*
Men får säga som han brukar säga. -Desto mysigare när man ses igen.. =)))

Näe nu ska jag ta o gå o göra mig lite varma koppen-soppa o smörgås innan det blir sovdax








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback