Barnlängtan

Idag är det mulet ute och solen gör några tappra försök att bryta sig igenom ibland.
En sån där dag då man bara vill mysa omkring hemma. Och det är precis vad jag tänkt göra också. =)

J från jobbet ringde precis och sa att hon kunde byta pass med mig nästa vecka på onsdag.
Har ju äntligen fått min efterlängtade tid till gyn då. "Bara" 6 månader efter jag ringde o satt upp mig på kön. Ja men nu ska jag iaf äntligen få komma dit.
Passar på att varna lite för p-spruta för dem som funderar på det eller har den. Det kan som sagt ta väldigt lång tid efter att man slutat ta den innan kroppen blir normal igen. Jag är inne på 1 år 7 månader sen jag tog sista och än är det inte regelbundet..!!!!
Det är ju tur att vi inte planerar att skaffa barn precis här o nu iaf då.

Ska kolla runt lite efter olika dagis idag här i sandviken. Skulle vara roligt att få vara på dagis igen. Och då helst i 1-3 årsgrupp. Jag tror jag passar bäst där. Tänk att få mysa runt med barn i Vendelas ålder hela dagarna och leka och ha roligt. Men självklart skulle det vara ganska jobbigt också. Men jag vill så gärna ändå.. :-)
Kanske Nattis skulle vara nått för mig. Är ju van att jobba skift och det gör mig inget att göra det.
Ska iaf hålla ögonen öppna och kanske att man tom kan höra av sig till dem olika dagisen och berätta att man är intresserad av tjänst eller längre vikariat.
Har jag tur så kanske jag tom kan få tjänstledigt nån månad.

Näe nu är det dax att klä på sig lite mer kläder här.



Kommentarer
Postat av: Autoscopy

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback