Bakis idag...

Ja så sitter man här bakis o jävlig..urk!!
Men var ändå ganska lugnt igår ändå. Jag o Anna var ut på Heartbreak och glad vart man när man upptäckte att dem öppnat upp så man kunde vara både uppe o nere..  =)
Var massa folk ute igår också. Jätte mkt!! Jag o Anna tappade bort varandra där på slutet och det var omöjligt att hitta på henne igen så jag fick gå hemåt ensam då jag visste att hon hade sällskap av sin jobbarkompis.
Träffade på Jonas ute igår så jag pratade lite med han när jag var ensammen där på slutet.
Berätta att jag skulle bli sambo och hade hittat min prins.  =)  Pratade lite om våra Saabar också såklart..
Mulle o Hasse var också ute så jag stod med dem ett tag och lyssna på bandet som spelade uppe.
Och Rosie o Pelle träffa jag på också. Skoj!!

I fredags så träffa jag Malin o Hugo en sväng. Vi gick ner på stan o kiak i affärer och sen satt vi oss på Java och åt lite lunch. Han har blivit så stor nu Hugo. Han växer så det knakar riktigt.. *ler*
Sen kom Anna till mig och vi strosade ner på stan igen och shoppade lite till.. Sen vart det Köpis nästa, tog sen bussen hem till Mattias eller till mitt nya hem ska jag väl kanske säga numer.. *ler*
Vi åkte o handla lite gotta och sen gick vi på bio.. Offside såg vi.. Den var helt ok.. en normal 3:a typ

På lördagen vaknade vi jättetidigt och låg o prata en massa o planera. Så tillslut vart vi så sugen på att åka in till IKEA och kika. Där köpte vi dem första grejjerna till vårat gemensamma hem.. Mysigt!!
Det vart en stor plastlåda att ha under sängen för förvaring av extra täcken och sånt. Sen handla vi en trähylla att ha i badrummet och även krokar för handdukarna.
 Idag ska jag ta dit min dvd och tar nog med nån till grej... Snart så bor jag där ju. Underbart!!

Nu ska jag ta o hoppa in i duschen här och få ordning på håret som står på ända nu efter gårdagen.
Sen ska jag ta o åka till Sandviken så fort jag vågar sätta mig i bilen....

Bye bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback