Återvinningen idag

Lördagen gick bara bra å jobba. Skönt när arbetsdagen svichar förbi sådär. *ler*
M kom o hämta mig efter jobbet. Skönt att få sätta sig breve, men jag längtade ganska mkt efter att få köra bil igen.
Åkte o inhandla lite godis och sen hade vi myskväll. Lovely!!
Jag verkligen älskar den där mannen.. *blink*

På söndagmorgon så slog jag upp mina två blå redan kl 7. Pust!!
M sov till o med längre än mig!!!
Jag knäppte på " Tusenbröder " som jag somnade ifrån kvällen före.
Det är verkligen en serie att rekommendera. En av dem bättre svenska serier som gjorts tycker jag.
Vi kikade på filmen " Tusenbröder- Återkomsten " på kvällen och den var riktigt bra den å.. Är lite sorgligt att det är slut på det roliga nu.
Anna kom o hälsa på oss igår också. Vi mumsa bullar o prata en massa medans M låg o kolla på golf o fotboll i sovrummet.. *ler*

Imorse när jag klev upp 5:50 så var det kolsvart ute. Var riktigt tugnt att kliva upp då men det gick. Visste ju att jag skulle får sluta 12:30 idag.. Lovely!!
Efter jobbet så plocka jag ihop en massa grejjer o åkte iväg till återvinningen med. Och där var det fullt med bilar. Verka som att alla kom samtidigt som mig också..
Har en del kvar att åka med sen, men lär ta itu med mitt förråd först bara.
Nu ska jag fortsätta mitt packande härhemma in Gavle.. :-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Packa lugnt gumman!!

2006-09-25 @ 17:03:43
Postat av: Ingehelena

Really interesting site, thank my friends, have advised.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback