11 september

Idag är det 11 september.
Ett datum som ändrade hela livet för många i USA.
Ett datum med känslan av skräck, sorg o saknad för många. Och framförallt förtvivlan och frågan VARFÖR?

Jag kommer så väl ihåg den dagen för 5 år sedan. Jag låg i soffan o vilade och somnade till och när jag vaknar upp sen så får jag se på tvn hur ett plan åker in i ett av tornen och det andra brinner redan för fullt.
Trodde först att det var en film men fattade sen att så var det ju inte. Otäckt!!!

Ja man kan ju bara hoppas på att dem efterlevande orkat kämpa vidare utan sina nära o kära på ett bra vis.

Såg förresten den där filmen dem gjorde "Flight 93" och den var riktigt sorglig. Hua!!!

Kommentarer
Postat av: Theodorragna

Very nice site. Will sure visit again.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback