Tinas klagan... *ler*

Ja så sitter man hemma en lördagkväll ensammen. Lite småtrist!! 
M är på heldag/kväll/natt med grabbarna och kommer väl hem i natt nångång förhoppningsvis inte stöfull.
Jag vart bjuden hem till Jenny på fest och sen utgång på HB men det vart så krångligt eftersom jag sluta kl 21:15 idag. Så jag hoppa över den festen. Men det hade vart skoj!!
Hörde istället med Linda F om hon var barnledig och sugen på att gå ut och ta nån öl eller partajja ordentligt i Sandviken.
Hon var barnledig men hade bestämt med sin bror o hans kompisar att dem skulle åka till Borlänge o parta idag. Hon vela ha med mig dit och visst vart jag en hel del sugen allt.. *ler*
Men som sagt jag slutade kl 21:15 idag och dem vela åka senast 22 från Sandviken. Och då skulle det bli lite väl stressigt för mig och hinna fixa ordning mig så jag stod över.
Ja så det är bara å gilla läget härhemma helt enkelt.

Fick iaf höra en rolig sak idag. Skojjigt!!!

På jobbet så gick det iaf bra idag. Lite lugnare nu när vi har en på sjukhus.
Min rygg börjar krångla igen nu. Blir liksom superstel nertill i svanken när jag rör på mig och allra värst är det när jag sätter mig ner i vissa positioner då drar/smärtar det till nått enormt baktill så jag riktigt flyger till av det onda. Känner mig som minst 70 år i kroppen vissa dagar. Sjuktt!!!
Näe detta yrke är inget för min kropp i längden inte har jag märkt. Måste även börja göra min övningar igen som jag fick av sjukgymnasten sist. Kanske det stärker lite iaf.

Näe nu får det vara nog klagat  för idag.

Ska lägga mig i sängen eller soffan tror jag, fast först blir det en skööön lång o varm dusch.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback