Sötbegär

Ingen frissa vart det. Gick dit men på dörren satt det en lapp.." Är bortrest. Kommer åter 30 oktober"..
Hmm.. typiskt!!
Men jag gick hem igen och har rensat ur mitt badrumsskåp iaf.
Väntar på att få gå o jobba nångång... 1 timme kvar..
Är lite fryssen. Har dumt nog ätit glass nyss. Ja jag har syndat. Orkar inte stå emot mitt sötbegär när inte allt är som det ska. Då är det såååå lätt att trilla dit. Som igår också.. Köpte jag en snickers o en dumleklubba innan jag klev på bussen hem. Så den här veckan är det kört redan. Jag som har vart så duktig dem senaste veckorna. Men men..  det är bara att ta nya tag.
För den delen så ska jag nog ha besök av röda damen snart också och då är det svårt att låta bli att bli sugen på "onyttigheter".
Det blir iaf förhoppningsvis boxercise-träning med Anna på torsdag. *hoppas*

Näe nu ska jag sluta skriva en massa trams. jag avslöjar ju bara mig själv.... *blink*

Kommentarer
Postat av: Linda

hehe, jaaa... det där med att synda är lättare än vad man tror. Speciellt när man inte är tiptop, inte helt enkelt o låta bli sötsaker o annat onyttigt när tant röd ska knacka på med. Då kan jag erkänna att det blir en del choklad, både före - vid tanten - och sen nån dag efter. Då viker jag mig rätt lätt... *hostar o tycker att nu ska hon vara tyst*

2006-10-10 @ 19:31:25
Postat av: M

hmm jaså du syndar du när du inte är hemma om kvällarna ;) Nä det tycker jag du kan unna dig. Själv har det gått rätt bra för mig med synderiet den här veckan o det enda söta jag längtar efter är ju dig ;)

hmm kom på att jag drack 3 cider på hockeyn *illa* Kan även killar få besök av Tant Röd? :)

Postat av: Tina

Linda// Hehe.. ja men det är ju så. Undrar varför man har sånt sug efter saker o ting just då??

M // Haha.. ja du den dagen killar kan få besök av Tant Röd då ska jag jubla.. *ler*
Kanske vi ska synda ikväll med lite gotta förresten?? *puss*

2006-10-11 @ 17:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback