Sålt iväg en del

Gårdagen bestod av jobbande till 15. Sen hem och packa o plocka en massa.
En kille kom o köpte min tv-bänk så nu är den borta också. =)
Sen skulle jag o M ha en myskväll med lite god mat o gotta. Vart fläskfile o potatisgratäng.
Kollade på Idol och sen somnade jag gott i soffan. Var sååå trött!!
Vid en kl 00 lyckades jag öppna upp mina trötta ögon o pallra mig iväg till sängen där jag fortsatte min sömn. Vakna kl 6 av att M inte kunde sova nå mer. Somna sen om och vart väckt av min älskling strax efter 9.
Klev upp och gjorde oss klar för en förmiddag i Gävle.
Sålde iväg vitrinskåpet och hyllan idag. Det går framåt iaf.
Packade med en del grejjer till Sandviken också. Bla mina vinterkläder o julgrejjer.
Stannade till på stan i S-viken och hälsa på Mattias mamma i affären och sen köpte vi med oss en kebabrulle hem o mumsa på.
Ikväll ska M till en kompis och titta på fotboll så vi får se vad man hittar på då. Har ringt en del kompisar men ingen som verkar vara hemma. Så kan det va ibland. Men nått hittar jag nog på att roa mig med. Kan vara rätt skönt att bara vara hemma också.
Imorgon blir det förhoppningsvis lite träning iaf. =)))

Nu ska jag kika vidare på nätet här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback