Kort dag

Igår vart jag bara hemma. Skulle egentligen ha hittat på nått med Linda F och sen träna boxercise med Anna men inget av det vart av.
Linda var på väg hit men precis då ringde dem från dagis och minsta killen hade kräkts så hon lära hämta hem honom lillstackarn.
Sen vart det ingen träning för Anna kände inte för att åka fram o tillbaka och var trötter.
Kanske var lika bra det då det känns som att jag är på väg att bli förkyld.
M stackarn har ont i halsen han. Mycket förkylningar som går nu. Trist!!

Idag jobba jag 6:45-13:15. Skönt!!!
Åkte till lägenheten i Gävle o plockade ur en del ur förrådet och åkte o slängde på återvinningen. Men det är en del kvar.
Snart så kan vi nog hämta hem sofforna också.. =)) Kanske redan i helgen t.om.

Ikväll ska jag hämta upp minsta lillsyrran på station och sen ska vi hem till mamma och äta lite mat.
Och sen blir det mysa med älsklingen!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ha det så mysig idag/ikväll!

2006-10-13 @ 19:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback