Jobb i helgen

Fredagen vart trevlig men trött som man är så somna jag tidigt på fredagkvällen. M natta mig han och sen sov jag sött tills klockan ringde 6.
Lördagen bestod av jobb mestadels. Var hem på rasten och plockade undan så sofforna står fritt och så rensa jag ur en massa papper.
Vid 20 begav jag mig hemåt till min älskling och vi gjorde ett försök med att kika på film. Det vart  "Klick".
Som vanligt så somna ju jag ifrån filmen en hel del. Men den var helt ok det jag såg iaf. *ler*
Somna gott vid 23 med min prins vid min sida. *mys*
Vaknade imorse kl 6 och hade lite ångest för att jag strax skulle kliva upp. Endast 5 minuter kvar. Men klockan ringde aldrig efter 5 minuter så jag kollade vad som var fel och felet var underbart. Jag skulle nämligen inte upp förrens kl 7:05... Jihooo!!!

Kom på vad jag drömt under natten och skrattade lite åt det. Så konstigt det är ibland..
Jag drömde att jag var med barn och att vi skulle på ultraljud och där konstaterade dem att det var en liten flicka. Själva ultraljudet vra superhäftigt för det var i färg och sen kunde man se barnets ansikte helt perfekt. Flickan var så söt med mörkt hår o allt. Men så fick vi se att hon började skela..... *ler*
Ja se drömmar!!

När jag kom hem idag så gick vi ner till min bil och M hjälpte mig att byta till reservdäcket. Ser mycket fånigt ut nu med det lilla pyttehjulet på "Röda Faran".. .
I det punkterade hjulet upptäckte jag att det satt en spik eller nå liknande i. Typiskt!!!
Så nu ska jag väl ta mig till Hofors här snart nåndag och kanske lika bra att byta till vinterdäcken då också. Det ska bli snö på torsdag o fredag sägs det. Hua!!!

Väntar på att M ska komma hem så vi kan äta lite mat. Han hjälper sin bror att flytta till hus.
Vill också bo i nått större snart. Men vi har det ju mysigt så här också.. =))))
Nu ska jag kika vidare på Tradera lite och se om jag hittar nå skoj..
So long!!!



Kommentarer
Postat av: Anna

Haha ja se drömmar! Det är rätt skoj och vakna och börja skratta, härligt =). Snö i veckan säger du, det hoppas jag inte, den får gärna vänta lite till =)

Få se om du hittar nåt på Tradera då, jag hittar nästan alldeles för mycket jag ...tihi! Men det fanns en väska som jag absolut kände att jag måste ha, kosta vad den kosta ville, men så var det en annan som fick den...sååå tråååkit det blev, blev riktigt putt...=((

Hur jobbar du i veckan då, få se om man kanske kan ses nåt ;)

Kram!

Postat av: Tina

Anna //
Ja snön får gärna vänta lite till. Inge roligt när man pendlar med bil. Urk!!
Ja du jag hittar alldeles för mkt jag också. Men kul är det!! Hihi!!!
Ska skriva in mitt schema nu så kan du gå in o kika. Men en date kan vi nog ordna. *ler*
Kramis!!

2006-10-15 @ 19:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback