en liten paus

I söndags så kika jag i Mattias album från det att han var liten bebis och upptäckte där att han var väldigt ljushårig som liten bebis. Jag som trott att han var ganska mörk som liten. Men så mörk var han inte så nu är man förmodligen snuvad på ett mörkhårigt barn. *ler*

Idag är jag ledig hela dagen och har vart på stan med Malin o Hugo. Vi kikade runt i lite affärer och sen satte vi oss på Java och tog en varm smörgås. Mums!!!
Han är verkligen jättesöt lilla Hugo. Man får ett riktigt sug efter en egen. *vill ha*

Just nu sitter jag hemma i Gävle o tar en liten paus från mitt packande. Väntar på att ett par ska komma o köpa min ena hylla idag. Ska bli skönt att bli av med en sak till. Och på lördag så kommer en tjej o hämtar vitrinskåpet också.
Satt ju in annons på blocket igår.

http://www.blocket.se/vi/9585164.htm?ca=5_s

http://www.blocket.se/vi/9585107.htm?ca=5_s

Vitrinskåpet o LACK-hyllan är såld.
Så nu är det bara resten kvar

Tog igår med alla mina jobbsökarpapper hem till sandviken. Så nu har man nått att bita i.... haha
Skulle ju vara bra att ha en CV färdig o klar om det skulle dyka upp nått jobb. Så slipper man tok stressa då. Tur att man har en pojkvän som jobbar med att hjälpa personer att göra CV:n.. Perfekt!!

Ringde även till Facket idag och tänkte höra mig för om lägsta,högsta och snittlöner för barnskötare i Sandvikens kommun idag. Så man vet hur mkt man kan begära.. =)

Näe nu ska jag fortsätta med mitt plockande härhemma. Puh!!!




Kommentarer
Postat av: Anna

Har du hört dig för om lönen nåt? Vad ligger snittet på för barnskötare då? Vet att nyutbildade förskollärare får typ 18800:- eller nåt sånt! Hoppas du får nåt bra svar så du vet vad du bör få i kassan! Ja alltid bra att ha ett CV redo och klart ifall nåt intressant skulle ploppa upp =).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback