Besök från Dalarna

Idag har jag o Mattias haft besök av Linda o Jerker o Natha. Var första gången mina systrar träffa han. Jerker har ju gått hos Mattias på kurs förut så. *ler*

Det var roligt att ses igen. Så skönt att få umgås med alla nära o kära. Då myser jag rejält inombords. =)

Följde med dem till Onoff en sväng och sen vart det McD. Fick sen skjuts hem till Gävle för å hämta bilen och Natha fick ta med sig klädhängaren o skohyllan hem till Bollnäs, så nu börjar det sakta men säkert tömmas därhemma. Ska sätta ut annonsen med de andra möblerna på Blocket nu i veckan, så blir jag förhoppningsvis av med det snart. =)

Idag så sov vi läääänge för att vara vi. Skönt!! Efter frukost begav vi oss ner till förrådet och sopa och svabba rent. Ett helt annat förråd vart det lär jag ju säga. *ler*

Näe nu ska jag gå o mysa med min kära pojkvän. *love*


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja de var riktigt mys o ses igen, trevligt sällskap är aldrig fel :) Hoppas vi ses snart igen, kraaaaaam!

2006-10-01 @ 22:05:00
Postat av: Linda

Kissemjau hade bajjat på ett x antal ställen o pinkat under hennes soffa, stank hemskt i den lilla lägenheten *ler*

2006-10-02 @ 11:48:30
Postat av: Thomasiqra

You will be hearing from me soon. Thanks


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback