Är det ett skämt??

Vilken dag!!!
Var tröttare än tröttast imorse då jag som vanligt vaknat till o från halva natten på den lilla madrassen.
Var som en zoombie på jobbet och lite tvär till en början.
Min arbetskamrat frågade mig om jag sovit dåligt inatt. Det märktes väldigt tydligt sa hon... oops!! Sorry!!
Dagen segade sig fram på jobbet och tröttheten var verkligen jobbig. Gick runt o gäspade hela tiden typ och gjorde massa tok för att man var så trött.
Nåja arbetsdagen tog slut tillslut iaf.

Knatade ner till busstationen för att ta bussen hem. Den skulle komma 14:55 men den dök upp 15:10 typ. Då var man rejält fryssen av att suttit o väntat. Bussen vart proppfull och konstigt nog kom vi inte alltför sent till Sandviken som jag trott från början. Skönt!!

Knatade ner till bilen för att ta den o åka till Hofors till pappsen på "lagning". Upptäcker att det är punka på ena bakhjulet... Vad F*N!!! Är det inte nog snart???
Jag kunde inte annat än o börja tokskratta för att det var så sjukt.
Jag måste vara otursförföljd...

Idag smakade jag på Avokado också på jobbet. Och jag tyckte det smakade så som rosor eller nå blommor luktar. Helmysko!!!

Imorgon är jag ledig iaf tack o lov. Och det ska bli skönt att sova hemma inatt.
Ja för här är verkligen hemma nu. Det var så underbart skönt att kliva innanför dörren här idag. Kände riktigt hur underbart skönt det var att komma hem.  =)

Ikväll ska jag pussas massa på min älskling.
Time to go!!!


Tänker på er idag Linda o Jerker. Inget lätt val men är nog det bästa.





Kommentarer
Postat av: Linda

Tack älskade du!!

2006-10-12 @ 13:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback