ännu en dag avklarad

Så var söndagens jobbande avklarat. Nice!!

Idag på rasten så packade jag en del i lägenheten. Men än är det inte klart inte. Pust!!
1 månad kvar har jag innan jag ska vara ur. Men det ska väl vara lugnt. *ler*

Imorgon ska jag jobba 14-20 men först så ska jag ha besiktning av lägenheten. Bestämde att jag skulle vara med egentligen men jag har ångrat mig. Orkar inte åka in så tidigt bara för att vara med på den. Så jag måste komma ihåg att ringa imorgonbitti och säga att jag inte kommer.

Sen så ska jag träffa Sandra en sväng innan jobbet. Var länge sen vi sågs och nu när hon har praktik i Sthlm så kommer hon ju inte hem så ofta. Så img får vi passa på.

Näe nu blir det sängen här strax.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback