Uppklippt

Det har varit två jobbiga dagar "känslomässigt" i mitt liv. Blir ofta så konstig alldeles innan "tant röd" är på intågande och det är jätte jobbigt. Mår riktigt dåligt och känner mig ledsen, oälskad och värdelös utan nån som helst anledning. Ja jag känner mig riktigt deppad. Och det är så svårt att "ta" på det just då på nå vis.
Och stackars M han är den som får ut för det och tror att han gjort nå fel.
Igår kväll/natt så var det riktigt riktigt jobbigt. Jag grät en hel del och försökte förklara hur jag kände mig för M så gott det gick. Han fanns där tätt intill mig och kramade mig och höll om mig tills jag lugnat ner mig och det var så skönt. Och han lyssnade och försökte förstå så gott det gick. Inte lätt att förstå kanske när jag själv inte ens förstår. 
Jag älskar ju verkligen han massor och vill för allt i hela världen inte leva utan han. Han är så underbar och omtänksam. Det bästa jag har!!!! *älskar massor*

På lördag så fyller han ju dessutom år och ikväll har jag fixat med hans present och slagit in. Man lär ju passa på medans han är borta på träning. Hihi!!!
Får se hur det blir på lördag, vilka som kommer och så. Han ska iaf iväg på innebandymatch på eftermiddagen. Sen får vi se om bara han och jag myser med god mat eller om vi bjuder hem några av hans vänner på mat eller nått.
Familjen hans kommer förmodligen på söndag tror jag.
Ska iaf baka lite bullar till min prins som han kan få bjuda grabbarna på på fotbollskvällen på söndag. *ler*

Idag lyckades jag med ännu en grej.. *ler generat*
Jag lyckades låsa in mina skåpnycklar i skåpet imorse tydligen. Upptäckte det när jag var på väg hem idag på eftermiddagen. Oooops!!!
Fick ringa efter en kille som jobbar på Gavlegårdarna så han kom och klippte upp låset. Det var visst inte första gången han gjorde det.... hehe...
Tur att han var där idag och att han kunde komma så snabbt annars hade det blivit kallt att gå till bussen hem...

Kommentarer
Postat av: Sondreiben

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback