Sambo på riktigt!!!!

Igår städade jag ur det sista i lägenheten och Mattias kom in efter jobbet och hjälpte mig med det allra sista.
Sen ringde vi efter tjejjen som ska flytta in och hon kom och hämta nycklarna och godkände städningen.
Visade henne förrådet och tvättstugan och sen var allt klart.
Så nu bor jag på riktigt med min kära sambo... =))

Det kändes lite ledsamt att lämna ifrån sig lägenheten för där har jag ändå trivts jättebra under det här året som jag bodde där.
Kommer så väl ihåg min reaktion när jag fick se lägenheten för första gången.
Jag bara ÄLSKADE dem stora o breda fönsterbrädorna. Där kan man sitta o filosofera om man vill tänkte jag då, men tyvärr så vart det aldrig att jag gjorde det.
Inte förrens igår.
När fönsterbrädorna stod där så gapande tomma och såg så där mysigt stora ut igen.
Jag kröp upp i fönstret i väntan på att min älskling skulle komma och tänkte att nu så har jag gjort det jag tänkte från första stund iaf.
Såg M komma med bilen och jag gick för att möta han i dörren och hans reaktion var att jag hade sett så otroligt ensam ut där i fönstret att han vela skynda sig in och krama mig.
Men jag sa som det var att jag bara njöt av att sitta där och inte alls kände mig nå ensam.. hihi!!!

Och nu så har jag och min älskling äntligen ett hem ihop... *glad*

Även fast jag fick ett litet raseri-utbrott igår härhemma första kvällen som sambos.
Jobbigt när det blir sådär. Fattar inte hur man kan vara så lättretlig och gå igång på minsta lilla.
Tycker inte om när jag blir sån här.... och det slår ju aldrig fel att det är veckan/dagarna före mens...
PMS ja visst!!!!
Ska testa naturläkemedel nu tänkte jag, för så här orkar jag inte bli jämt. Ett monster ju känns det som. Man känner inte igen sig själv och stackars M får trippa på tå känns det som.
Ja jag är ju inte ensam om att bli sån här tydligen. Är väl ganska vanligt ändå, men det är första gången i mitt liv som jag känner av det iaf.
Det är ju tur att jag iaf har en förstående sambo som försöker att förstå iaf och står ut med mig.
Han är den bästa!!!!

Idag så börjar jag inte förrens kl 15. skönt!!!
Skulle mer än gärna vara hemma hela dan och mysa runt. Men pilkten kallar ibland.

Vaknade kl 6 imorse och väckte min kära sambo och så låg vi o prata och myste tills han skulle upp.
Och jag kunde inte somna om så jag har vart vaken sen dess. *ler*

Vi pratade bla om nyårsafton och om vad vi ska hitta på då.... Jag föreslog Sthlm. Antingen bo på hotell. Har ju en sån där check med 2 nätter för 1298:- eller om man får låna lägenhet.
Det skulle ju vart mysigt.
Eller så att vi åker upp till Malung och är där över helgen. Kanske Sälen en sväng över dagen eller nått.
Ja det är snart hög tid att planera nyår iaf.
Nån som har fler förslag???


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, nu grät jag en skvätt för du skrev det där om fönsterbrädorna. Att du satte dig där till slut. Förstår att de känns sorgligt, lyan var ju jättefin!

Nyårsafton ja, här blir de lugnt firande med gänget - fast med alla barn med också tills de blir läggdags för dom. Helt i min smak! Ni hade ju lite o välja på, hotell lät mysigt!

2006-11-29 @ 13:27:09
Postat av: Anna

Va härligt med sambolivet =))))

Det är såå många ggr bättre än att va själv, det är underbart att ha någon att dela vardagen med *ler*. Lycka till med allt och jadu, nå nyårsplaner har jag inte alls tänkt på. Kanske på tiden att man börjar göra det nu =). Kram banan!!!

Postat av: Erlendtiril

I am really impressed!!

2009-03-24 @ 09:22:52
URL: http://erlendtiril.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback