Party party

Ja så var det utgång igår då. Men tog det ganska lugnt lär jag säga.
Hemma på festen hos S o P var det väldigt mycket folk. Var säkert minst 20 personer. Så ljudnivån var väldigt hög hela tiden. De flesta gick ner mot krogen vid 23. Men jag, Jenny, Sandra o Lotta stannade kvar på festen ett tag till innan vi gick neråt.
Ute var det en hel del folk också. En del utklädda men dem flesta inte.
Träffade på Amira som jag jobbar med o hon var då rejält utklädd. Skoj!!

Och så hade jag turen att träffa på en av Mattias kompisar som dessutom var nykter och skulle köra hem till Sandviken sen. Så jag fick åka med han så slapp jag ta bussen. Perfekt!!!

Sådär lagom fuller kom jag hem till min prins. =)
Och idag har vi bara myst hela dagen lång och typ bara varit utanför dörren för att köpa pizza. Mums!!

Har funderat ut en dop-present till Hugo iaf. Så får se om det blir den. *ler*

Näe dax att kanske lägga sig i soffan igen. Hihi!!!




Kommentarer
Postat av: Eirikamna

Very interesting & professional site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback