Nu är det slut på firandet

Ja så var nu födelsedagsfirandet över för älsklingen. Man känner sig helt slut nu av allt ståhej som varit de senaste dagarna.
M köpte ju en fin present åt sig själv han. En 42-tums LCD-tv. Så den kom på plats i fredags kväll när jag stod och baka bullar.
Jättefin är den och verkligen kanonbild. Det gjorde han bra. Man har ju fått hört en del prat om dem där tv-apparaterna och nu så är det tillslut klart. *ler*

Igår på dagen så tog vi och satt upp lite tavlor och spegeln ute i hallen. Vart jättebra verkligen.
Sen åkte vi o inhandla lite mat och så börja jag laga maten inför kvällen. Nisse o Susanne skulle komma förbi på lite mat på kvällen.
Så vi laga tacogratäng och en grönsallad till det och ananaspaj med vaniljglass till efterrätt.
Sandra o Patrik kom förbi en sväng med Fronda och gratta M. Var jätte roligt att dem kom förbi. =))
Lagom till efterrätten kom även Roffe förbi och joinade oss.
Drack lite vin och prata en del. Vid en 23 så bröt vi upp då Nisse stackarn skulle jobba idag.

Idag så har vi bara myst omkring på förmiddagen innan vi tog oss i kragen och gjorde oss klar inför besök av M:s mamma o P, M:s bror o hans tjej och hennes barn.
Lilltjejjen vela så gärna sitta breve mig hela tiden och det fick hon ju såklart. *ler* Verkligen jättego tjej.
Vart en hel del pratande o skrattande så jag var alldeles slut i huvve på slutet när alla gick. Hehe!!
M:s familj är iaf trevliga så det är ju superskönt. Så man inte skulle hamna i nån slags snobbfamilj eller så. Då hade det vart jobbigt!!!!

Nu är älsklingen på fotbollskväll med grabbsen och jag passar på att få en stund för mig själv. Det behövs ibland det också.
Sambolivet är lättare än jag trott att det ska vara, men självklart är det en omställning för en singel-tjej som mig. Hihi!!
Nu längtar jag verkligen utomlands med min prins. Till sol o bad. Hoppas på att kunna åka inom snar framtid iaf. Skulle va såååå skönt!!!




Kommentarer
Postat av: Linda

Ni kommer nog snart iväg på myssemester! :D

2006-11-13 @ 12:18:09
Postat av: M

Kul att du tycker familjen var ok älskling! De gillar dig oxå ska du veta! ;) Kram

2006-11-15 @ 22:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback