Kramp!!

Idag har jag städat ur det mesta ur lägenheten och är totalt slut i ryggen nu.
Fick jätte jätte ont när jag städade ur badrummet och det riktigt krampade så jag lyckades med nöd o näppe ta mig in till luftmadrassen i vardagsrummet och lägga mig ner men det krampade hela tiden och gjorde fruktansvärt ont. Så ont att jag började gråta.
Efter ett tag släppte krampen och det vart något så när bra.
Men hela tiden så fort jag gjorde nått så kom det tillbaka.

Men har iaf lyckats städa ur badrummet och nästan hela köket idag. Bara golven kvar och diskbänken.
Och lite grejjer som ska flyttas men det klarar jag inte själv så M kommer in imorgon efter jobbet och hjälper mig med det.

Just nu är jag lite irriterad då jag inte fått information om vad som tydligen ska ske på juldagen.
Tänkte på juldagen senast i dag på eftermiddagen och tänkte att det kanske är dax att börja planera det snart. Att vi skulle va i Sandviken var ju redan bestämt sen länge. Roligast så.
Men det är ju kul om man får veta också vad som planeras!!
Det som planeras är en jättebra grej absolut. Inge fel med det, men som sagt jag vill också va med i planerna.....
Nåja nog om det.. skönt att skriva av sig lite bara....

Imorgon ska jag till Synsam för att skaffa nya linser och glasögon... Hoppas jag hittar några som jag kan trivas i... Susanne jobbar ju där och skulle hjälpa mig sa hon.. Låter bra det!!!

Ska gå o vila min rygg nu så den orkar med en dag i lägenheten imorgon också!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda/adnillen

aj aj aj :( Du får ta de lite lugnare med din rygg!
Vad e de för planer för juldagen?

2006-11-27 @ 16:36:43
Postat av: Albinfreya

Excellent site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback