Hej mitt vinterland

*sjunger*
Ja så är det verkligen utanför nu. Snö snö snö!!!
Vaknade imorse när M klev upp och hans reaktion när han kolla ut var. -Oh shit!
Somnade sen om och vaknade vid 8:45 och kollade mot fönstret och där låg det 20 cm snö på fönsterbläcket. Haha!!
Ja så snö har vi allt fått inatt. Lite mysigt är det ju också. *ler*

Håller på att fixar med adressändring nu men det vill sig inte som jag vill. Det blir nå fel på sidan hela tiden. Grrrr!!!
Har iaf sagt upp hemtelefonen nu så en sak kan jag stryka från listan. =)

Idag blir det 12:48 bussen in till Gävle och 20:30 hem. Så får vi se hur smärtfritt det går idag då.. *ler*

Nu ska jag ta o hoppa i lite mer kläder här.


Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas du kom dit i tid och att bussen inte var sen! Det var faktiskt nåt jag skulle fråga om igår, påminn mig om en "TM julklapp" nån gång när vi pratar sen - om du kommer ihåg det *s*

2006-11-01 @ 15:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback