Underbara dagar!!

Dem här senaste dagarna så har jag haft det riktigt mysigt och bra!!  Så underbart skönt ju!!
Gårdagskvällen avslutade vi med att laga till lite mat... Jag skulle åka o handla färdiggrillad kyckling så skulle M sköta om riset o såsen därhemma.. :-)  
Men nån färdig kyckling hitta jag då inte iaf.. åkte på TRE olika affärer.. haha.. Så det fick bli kycklingfiléer tillsist som vi grillade på balkongen hans.. Men åhh så gott det vart!! Proppmätt!!! Men godis det går ju alltid ner det... Hihi!!
Somnade gott sedan breve M.. Jag har blivit bortskämd nu ett tag med att ha han nära intill när jag ska till och somna.. Farligt! Men ack så härligt!
Imorse vakna jag av att M klev upp tidigt som vanligt.. han har svårt att sova länge han stackarn.. Men jag sov vidare och vart väckt kl 9 av M.. Tänk så härligt man kan ha det va... =)
Upp o åt lite frukost och gjorde oss klara för en dag uppe i Högbo..
Idag var det inte lika varmt ute i luften, men i solen var det stekhett... badade inget idag faktiskt.. bara till knäna.. *ler*
Åkte hemåt vid en halv tre då M skulle åka o spela tennis...Jag tog då bussen hem till Gävle igen. Nog för att jag kunnat stannat kvar där än men man måste ju hem ibland å.. *ler*
Har diskat o plockat lite härhemma och var iväg en sväng med bilen, sen har det inte hänt så mycket mer än att jag ska ta mig ett varmt bad här strax...
Ska bli skönt!!

Hoppas att det blir nå Öland, för det skulle vara så härligt o mysigt verkligen!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad härligt du verkar haft det, så glad för din skull*ler*. Det är underbart att ha någon att dela tillvaron med, äta tillsammans med, prata med och vakna upp bredvid *ler*. Jag är också lycklig att jag har det så och dina tankar för mig tillbaka till tiden när Hjalle och jag var i början av vårt förhållande då det är sådär extra härligt, då ler jag gott med minnet från dessa tider i behåll samtidigt som jag inser hur lyckligt lottad jag är som har honom kvar *ler*. Vi får ses nån dag, är ju helledig till fredag jag! Puss å kram!

2006-07-19 @ 00:15:13
Postat av: Lastdayreaper

I am very excited to see this site.
Universal design and accessibility.
Congratulations!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback