Semester!!

Ja så har man nu 4 veckors härlig semester att se framemot.. Ska bli skönt att bara få vara o ta dagen som den kommer. Fast lite inplanerat vill man ju ändå ha också..
Men det blir väl kanske nått nästa vecka med M och sen så vill jag verkligen på Lars Winnerbäck- konserten i Leksand v.32...
Sen så ska jag ju på bröllop lördag den 22 juli.. Min vän H o hennes blivande man T ska ju slå till på stort dem och gifta sig.. Det ser jag framemot mycket.. :-)

Inledde iaf min semester med att lägga mig o sova ett tag då jag var så yr eller är väl fortfarande å kanske jag ska säga. Hoppas det släpper snart så man kan få känna sig lite normal ett tag.. hehe..

Ikväll spelar Ulf Lundell här i Gävle och M är såklart en trogen åskådare.. *ler*
Själv ska jag nog bara ta det lugnt ikväll o åka o handla lite gotta och mysa och fira min semester..
För imorgon händer det grejjer!! Kan inte ta det här o nu utan den som är nyfiken får ge sig till tåls o vänta lite till...

Godishyllan kallar nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback