Pusskalas...

Vakna imorse kl 7:40 och var piggelin.. så det var bara å kliva upp då och se glad ut..

Soligt o fint ute var det å..
Prata med Anna och vi bestämde att vi skulle åka upp till Högbo o sola o bada idag..

Hämta upp Malin först som jag erbjöd att få skjuts till sandviken så slapp hon ta bussen med den där magen.. *ler*.. Bara en månad kvar nu.. *nyfiken*
Sen åkte vi upp mot Högbo jag o Anna och mötte upp Mattias där..
Hans kompisar kom upp med deras söta dotter igen.. Ett riktigt charmtroll!!
Idag fick jag stora blöta pussen av henne när hon skulle åka hem, ja för hon vela också pussa mig precis som Mattias hade gjort med mig.. hehe.. och hon vinkade hejdå och gjorde slängpussar i massor.. *ler*
Att barn kan föra med sig så mkt glädje alltså.. Man lever verkligen upp i närheten av dem...
Längtar tills den dagen jag får ett eget liv att ta hant om...  *mys*

Jag o Anna stanna kvar till närmare 17 innan vi åkte hemåt..
Jag åkte o köpte så jag kunde göra våfflor.. Var sååå gott!!!
Sen fick jag ett mess av Linda, så jag ringde upp henne och vi pratade länge o väl om allt möjligt.. Vi bestämde att vi lära ses här nåndag snart och prata vidare om allt... Hehe..
Ikväll ska jag bara ta det lugnt har jag tänkt.. M är ute o dricker öl han.. själv festar man med alkoholfri päroncider ikväll.. *ler*

Och jag njuter verkligen av min semester!!! 

Och tuffar runt på små rosa moln gör jag å... Glad!!





Kommentarer
Postat av: Anna

Tack detsamma vännen! Ja se vad de små liven för med sig en sådan enorm nästan obeskrivlig glädje och lycka! De är så underbara att jag bara måste hålla med dig om att man längtar tills den dagen då man får en ängel själv att rå om *ler*. Vi ses img!

2006-07-20 @ 00:44:18
Postat av: Linda

Fluffa runt på moln är du värd!!

2006-07-20 @ 17:30:36
Postat av: Trondlene

Great site. Good info


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback